۱۳۹۷ مهر ۱۸, چهارشنبه

مزایای استفاده از GPS خودرو

GPS خودرو محصول جدیدی می‌باشد که در بازار عرضه شده است. این سیستم دارای مزیت‌های بسیار زیادی می‌باشد. شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید موقعیت و شرایط مکانی خودروی خود را بررسی نمایید.

GPS خودرو

GPS خودرو در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این تکنولوژی جدید مزیت‌های بسیار زیادی را داراست. عملکرد اصلی این دستگاه تعیین موقعیت مکانی خودروی شما می‌باشد. GPS خودرو در کیفیت بسیار خوبی تولید و تهیه می‌شود .انواع GPS خودرو با قیمت متفاوت در بازار موجود است که این تفاوت قیمت لزوماً به دلیل متفاوت بودن کیفیت و کارکرد آن‌ها نمی‌باشد و هر مدل دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشد.
شما می‌توانید در هنگام خرید این سیستم با توجه به مقدار بودجه‌ی خود یکی از مدل‌های این سیستم را خریداری نمایید. به شما توصیه می‌کنیم سعی کنید با کیفیت‌ترین و بهترین GPS خودرو را تهیه و نصب نمایید. زیرا این دستگاه هوشمند بسیار حساس بوده و بایستی از باکیفیت‌ترین لوازم مورد نیاز تولید شود تا کارایی خوبی از خود ارائه دهد. این دستگاه گیرنده‌ی بسیار قوی‌ای دارد و در کم‌ترین زمان شروع به فعالیت می‌کند و شما می‌توانید اطلاعات دقیقی از شرایط خودروی خود به دست آورید.
اپلیکیشن ردیاب خودرو

 

مزایای GPS خودرو

از مزایای استفاده از GPS خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
کاهش هزینه‌های سوخت، بهبود راندمان و بهره‌ وری راننده، امنیت بالا، اطمینان خاطر، کم شدن هزینه‌های عملیاتی، صرفه‌جویی در وقت و زمان و قابلیت کنترل کامل خودرو مانند سرعت، محدوده‌ی جغرافیایی و نیز افزایش امنیت خودرو و ایمنی راننده از تمامی مزایای استفاده از GPS خودرو به شمار می‌روند.
استفاده از این محصول برای خودروهای شخصی در کنار دزدگیرهای متداول با مزیت های فراوان است و بسیار پیشنهاد می‌گردد. با استفاده از GPS خودرو در صورت سرقت خودرو با استفاده از اطلاعات نقشه‌ برداری ارسال شده از طریق خودرو می‌توانید خودروی خود را ردیابی کنید. هم چنین می‌توانید سرعت خودروتان را نیز کنترل نمایید. به دلیل مزایای بسیار این محصول امروزه افراد بسیاری خواهان تهیه و نصب آن بر خودروی خود می‌باشند. شما نیز بعد از مطالعه‌ی این مقاله و بعد از دانستن مزایای GPS خودرو بی‌شک اقدام به تهیه و نصب آن خواهید کرد.
اپلیکیشن جی پی اس خودرو

 

تاثیر GPS خودرو در کاهش مصرف سوخت

GPS خودرو در کاهش مصرف سوخت تاثیر به سزایی دارد. طی سال‌های اخیر قیمت سوخت مصرفی در تمامی نقاط دنیا بسیار افزایش یافته است ولی در کشورمان ایران برعکس قیمت ارائه‌ی یک لیتر بنزین در زمان تنظیم این مقاله حتی از یک لیتر آب‌ معدنی نیز کمتر است (!)، اما به‌هرحال مصرف سوخت در کشورمان بسیار بالاست و این امر باعث شده است هزینه‌های حاصل از مصرف سوخت نیز بالا باشد.
خودروهایی که مدت زمان بسیاری بی‌حرکت می‌مانند، سوخت زیادی را نیز مصرف می‌کنند و این باعث ایجاد هزینه‌های مازاد می‌شود؛ برای جلوگیری از این موضوع بایستی از بی‌حرکت ماندن خودروی خود جلوگیری کنید. برای این امر می‌توان به کمک GPS خودرو نتیجه مطلوبی را به دست آورد. شما با استفاده از GPS خودرو می‌توانید سرعت خودروی خود و مدت زمان طی شده در یک محدوده‌ی زمانی را محاسبه کرده و از این طریق زمان‌های بی‌تحرکی خودرو را به حداقل برسانید.
راهکارهای کاهش مصرف سوخت

بررسی سرعت خودرو با GPS برای کاهش مصرف سوخت
از دیگر روش‌هایی که با استفاده از GPS خودرو می‌توان مصرف سوخت را کاهش داد، کنترل سرعت خودرو می‌باشد. هر چه سرعت ماشین بالا باشد، بازده‌ی مصرف سوخت کاهش می‌یابد. به‌ طوری‌که مشاهده شده است در سرعت 120 کیلومتر در ساعت، در مقایسه با سرعت 90 کیلومتر در ساعت، حدود 23 درصد به مصرف سوخت اضافه می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از GPS خودرو در هر لحظه‌ای که می‌خواهید، سرعت خودروتان را مشاهده کرده و ردیاب می‌تواند در صورت بالا بودن سرعت به شما هشدار دهد تا سرعت‌تان را کم کنید تا سهم بزرگی در کاهش مصرف سوخت تان داشته باشید.
ردیاب خودرو وایزر

 

معایب GPS خودرو

برخی از افراد برای این که هزینه‌ی کمتری را پرداخت کنند، در خرید GPS خودرو دقت کافی نمی‌کنند و دستگاه ردیاب بی‌کیفیتی را خریداری می‌نمایند که در این صورت معایب GPS خودرو ارزان و بی کیفیت بسیاری را مشاهده خواهند کرد. از جمله این معایب می‌توان به این مورد اشاره کرد که امکان دارد GPS خودرو اطلاعات اشتباه و ناقصی را برای شما ارسال نماید و یا به دلیل ارزان بودن و داشتن کیفیت پایین، در مدت زمان کوتاهی از کار بیفتد و دیگر قابل استفاده و بهره برداری نباشد. برای پیش نیامدن این مشکلات به شما توصیه می‌کنیم در وهله‌ی اول مقداری بیشتر هزینه کرده و باکیفیت‌ ترین مدل این سیستم را تهیه نمایید تا کارکرد خوبی را از دستگاه ردیاب مشاهده کنید و نیز اکیداً پیشنهاد می‌کنیم تا دستگاه ردیاب GPS‌ایی را که تهیه می‌کنید از برندی معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی باشد.
کارشناسان تیم وایزر همواره پاسخ‌ گوی تمامی سوالات شما درباره‌ی نحوه‌ ی تهیه‌ی یک ردیاب خودروی عالی و باکیفیت همچنین تهیه اپلیکیشن وایزر خواهند بود.

جهت مطالعه مزایای استفاده از GPS خودرو می توانید به وب سایت ردیابی خودرو وایزر مراجعه نمایید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

وایزر در کنار شماست! این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، معنایی عمق را در خود جای داده است. شاید اولین سوالی که به ذهن هر خوانن...