۱۳۹۸ شهریور ۲۵, دوشنبه

مقاصد گردشگری داخلی و خارجی که ایرانی ها را به خود جذب می کند


با پیشرفت و گسترش صنایع حمل و نقل، سفر های با مسافت طولانی به منظور تفریح و گردش نیز بیشتر شده است. به طوریکه افراد برای گذراندن تعطیلات خود به کشور های خارجی سفر کرده و با کمترین زمان ممکن به مقصد خواهند رسید. در داخل و خارج از کشور، بعضی شهرها جذابیت بیشتری نسبت به مقاصد دیگر برای هموطن هایمان دارند. در ادامه مقاصد گردشگری داخلی و خارجی که ایرانی ها را به خود جذب می کند، به شما معرفی می کنیم.

هواپیما در حال تیک آف و بلند شدن در فرودگاه امام
نمای تیک آف هواپیمای ایران ایر


جزیره زیبای کیش

کیش همیشه از شهر های لوکس و تفریحی برای ایرانی ها به شمار می رفته است. سفر به نگین خلیج فارس با تورهای ارزان کیش علاوه بر بهره مندی از تفریحات بی نظیر آبی و مراکز خرید لوکس و دیدن جاذبه های گردشگری کیش در منطقه های بومی و تاریخی زیبا، سفری عالی را در خاطر شما ماندگار می کند.
کشتی یونانی جزیره کیش
جزیره کیش و کشتی یونانی

مشهد، پایتخت زیارتی ایران

هدف بیشتر افرادی که به مشهد سفر می کنند، چه ایرانی ها و چه گردشگران مسلمان خارجی، زیارت امام رضا(ع) می باشد. اما علاوه بر آن، جاذبه های گردشگری مشهد نیز هستند که گردشگران داخلی و خارجی بهترین تورهای مشهد را به خود جذب می کنند.
حرم امام رضا در مشهد مقدس
مشهد، پایتخت زیارتی ایران

جزیره زیبای قشم

جزیره قشم، دیگر جزیره جنوبی ایران است که گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. با تور های قشم به جز تفریحات آبی، از دیدن جاذبه های گردشگری بومی و طبیعی بهره مند می شوید.

دره ستارگان جزیره قشم
دره ستارگان در جزیره زیبای قشم

شهر تاریخ و ادب شیراز

شیراز شهری تاریخی در جنوب غربی ایران است و به شهر بهار نارنج معروف می باشد. این شهر زیست گاه شاعران نام داری مثل سعدی و حافظ بوده است. پایتخت ایران در دوران زندیه شیراز بوده و به همین علت جاذبه های گردشگری زیادی را برای بازدید گردشگران تور های شیراز در خود جای داده است.

آرامگاه حافظ در شیراز
آرامگاه حافظ در شهر تاریخ و ادب شیراز

استانبول، یک شهر در دو قاره

استانبول همیشه یکی از پر طرفدارترین مقصدهای خارجی برای ایرانی ها بوده است و نیمی از این شهر در قاره آسیا و نیمه ی دیگر آن در اروپا قرار دارد. جاذبه های گردشگری استانبول افراد زیادی را با ارزان ترین تورهای استانبول به خود جذب می کند.
شهر استانبول در ترکیه
استانبول، یک شهر در دو قاره

دبی شهری در ساحل خلیج فارس

نزدیکی دبی به ایران و همچنین جاذبه های گردشگری دبی باعث محبوبیت این شهر در بین ایرانی ها شده است. همچنین بازار های لوکسی که در دبی وجود دارد، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان با تورهای دبی به سمت خود می کشاند.

شهر دبی در غروب آفتاب
دبی، شهری در ساحل خلیج فارس

بانکوک، شهری تاریخی و پرطرفدار

جاذبه های گردشگری بانکوک از جمله معابد تاریخی و زیبا، بازار های متفاوت، رودخانه ای که از دل شهر می گذرد و بسیاری عوامل دیگر دست به دست هم داده اند تا نام این شهر را به عنوان یکی از شهر های پر طرفدار گردشگری در این لیست قرار دهند و گردشگران تور های بانکوک را مشتاق دیدن این شهر کنند.

شهر بانکوک
بانکوک، شهری تاریخی و پرطرفدار

ایروان، قدم به قدم جاذبه گردشگری

ایروان شهری است که حتی قدم زدن در خیابان هایش نیز برای گردشگران تور های ایروان لذت بخش است و به آن ها آرامش می دهد. اکثر بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان در مرکز این شهر واقع شده اند.

معبد زوارتنوس در ایروان ارمنستان
قدم به قدم جاذبه گردشگری در ایروان

تفلیس شهری نزدیک و جذاب

تفلیس پایتخت کشور گرجستان است و نزدیکی این کشور به ایران، یکی از دلایلی است که گردشگران را با تور های تفلیس به سمت خود جذب می کند. جاذبه های گردشگری تفلیس نیز بی شمارند و بهانه خوبی برای سفر به این شهر زیبا را فراهم می کنند. بسیاری از کلیسا های عجیب و صخره ای را می توانید در این شهر ببینید.

شهر تفلیس
تفلیس، شهری نزدیک و جذاب

آنکارا، پایتخت ترکیه

آنکارا پایتخت کشور ترکیه نیز جاذبه های تاریخی بسیاری را از زمان حکومت عثمانی در خود جای داده و گردشگران ایرانی تور آنکارا را به سمت خود می کشاند. از جاذبه های گردشگری آنکارا می توان به قلعه آنکارا اشاره کرد.

شهر آنکارا، پایتخت ترکیه
آنکارا، پایتخت ترکیه

پاریس شهر مد و فرهنگ

هر ساله گردشگران بسیاری به این شهر سفر کرده تا از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنند. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری پاریس برج ایفل می باشد. البته سایر جاذبه های گردشگری پاریس نیز با زیبایی و شگفتی که دارند، شما را به خود جذب می کنند.

برج ایفل در شهر پاریس فرانسه
پاریس، شهر مد و فرهنگ

مسکو، مهم ترین شهر روسیه

مسکو پایتخت کشور روسیه می باشد و مهم ترین نقطه این کشور از نظر سیاسی، اقتصادی، تاریخی، توریستی و گردشگری است. این شهر ششمین شهر بزرگ و پر جمعیت جهان محسوب شده و جاذبه های گردشگری مسکو سالانه از تعداد بسیاری تورهای مسکو استقبال می کنند.

کلیسای سنت باسیل قدیمی و جدید مسکو روسیه در یک تصویر
کلیسای سنت باسیل مسکو روسیه

میلان شهری با معماری شگفت انگیز

یکی از شهرهای ایتالیا که در بین ایرانی ها محبوب می باشد، میلان است. معماری بسیار زیبای بنا های تاریخی در شهر میلان ایتالیا از عوامل جذب کننده ی گردشگران ایرانی به این شهر است.

کلیسای جامع میلان در ایتالیا
میلان، شهری با معماری شگفت انگیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

وایزر در کنار شماست! این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، معنایی عمق را در خود جای داده است. شاید اولین سوالی که به ذهن هر خوانن...