۱۳۹۸ مهر ۱۵, دوشنبه

مشخصات دستگاه ردياب ضدسرقت F150 وايزر

ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دستگاه ردياب F150

دستگاه F150 وايزر يك دستگاه ردياب است كه موقعيت حركتي وسايل نقليه را نمايش مي‌دهد. از اين دستگاه به منظور افزايش امنيت وسيله‌ي نقليه با استفاده از شبكه‌هاي موبايل و GPS استفاده مي‌گردد. اما با استفاده از لوازم جانبي ردياب F150 وايزر، بيشتر از يك دستگاه ردياب از آن بهره خواهيد برد. مسلماً انتظار دريافت موقعيت و رديابي وسيله‌ي نقليه روي نقشه از يك دستگاه ردياب بديهي است اما شما مي‌توانيد با خريد يك دستگاه ردياب GPS وايزر امكاناتي بيشتر از رديابي خودرو به‌دست آوريد. در اين مقاله با برخي از ويژگي‌هاي دستگاه ردياب وايزر آشنا مي‌شويد. 

ردياب f150 وايزر

مشخصات محصول: مدل F150 وايزر 


قابليت اتصال به انواع وسايل نقليه: اين دستگاه را مي‌توانيد بر هر نوع وسيله‌ي نقليه‌اي مانند موتورسيكلت، خودروهاي سنگين و سبك (خودروهاي ايراني، خارجي) نصب نماييد. خودروهايي مانند توزيع‌كننده‌هاي مواد غذايي و فاسدشدني، اتوبوس‌هاي شهري، خودروهاي كرايه‌اي و خودروهاي شخصي مي‌توانند با كمك دستگاه ردياب وايزر محافظت شوند.
هشدار قطع برق خارجي: با اين ويژگي هرگاه برق خودرو قطع شود دستگاه ردياب به تلفن همراه شما هشدار مي‌دهد. امكان دارد برق خودرو به دلايل متعددي قطع گردد. اما اگر سارق برق خودرو را قطع نمايد، سريعاً هشدار قطع برق به صاحب خودرو ارسال مي‌شود.
هشدار حركت: با اين ويژگي هرگاه خودرو را در مكاني پارك كرده و آن را ترك نماييد، در صورت حركت غيرمجاز به تلفن همراه شما اطلاع داده مي‌شود. اين جابجايي ممكن است يا به علت سرقت و يا جابجايي با جرثقيل باشد كه در هر دو مورد شما متوجه جابجايي خودرو خواهيد شد. 
هشدار ضعيف شدن باتري: دستگاه‌ ردياب F150 داراي يك باتري داخلي است كه در صورت قطع برق خودرو قادر به ادامه كاركرد خود مي‌باشد. در شرايطي كه باتري درون دستگاه وايزر ضعيف گردد بلافاصله به تلفن همراه گيرنده اطلاع‌رساني خواهد شد. 
هشدار ضربه: اين يكي از ويژگي‌هاي دستگاه ردياب F150 است كه مشابه عملكرد يك دزدگير اتومبيل عمل مي‌كند. يعني در صورت وارد شدن ضربه به وسيله‌ي نقليه به صاحب خودرو هشدار مي‌دهد.
هشدار باز شدن درب خودرو: در صورت باز شدن درب خودرو توسط افراد غير مجاز پيغام هشدار به شما فرستاده مي‌شود. 
هشدار روش شدن وسيله‌ي نقليه به صورت غير مجاز: علاوه بر دريافت هشدار در زمان ضربه و باز شدن درب خودرو، اگر سارق يا هر فرد ديگري بتواند خودرو را روشن نمايد بلافاصله صاحب خودرو مطلع مي‌شود. 
هشدار سرعت غير مجاز: دستگاه ردياب F150 وايزر مي‌تواند در هر موقعيتي سرعت وسيله‌ي نقليه را به گيرنده‌ي خود ارسال نمايد. اين قابليت براي والديني كه نگران رانندگي فرزندان نوجوان خود هستند يا صاحب خودرويي كه وسيله‌ي خود را به فرد ديگري امانت داده است مفيد خواهد بود. 
امكان قطع و وصل برق وسيله‌ي نقليه: در صورتي كه متوجه شده‌ايد خودروي شما به سرقت رفته است يا توسط افرادي كه صلاحيت ندارند در حركت است، مي‌توانيد دستور قطع برق را به دستگاه ردياب F150 ارسال نماييد. اين دستگاه با دريافت اين پيام، خودرو را در لحظه‌اي كه با سرعت كمتر از 30 كيلومتر در حركت است خاموش مي‌كند و به راننده امكان حركت دوباره نمي‌دهد.
امكان دريافت هشدار SOS در صورت فشردن دكمه SOS در مواقع اضطراري: دستگاه جي‌پي‌اس F150 قابليت تماس اضطراري SOS جهت درخواست كمك را دارد. اين قابليت روي دستگاه به رانندگان و صاحبان خودرو كمك مي‌كند كه از نزديكان خود كمك بگيرند. در ادامه درباره‌ي اين قابليت توضيح خواهيم داد. 
امكان برقراري ارتباط صوتي با دستگاه: اين قابليت هم به صورت ارتباط صوتي يك‌طرفه و هم ارتباط دوطرفه با اتصال به ميكروفن وبلندگو امكان‌پذير است.
قابليت اتصال به ماجول كنترل‌كننده‌ي قفل مركزي وسيله‌ي نقليه جهت باز و بسته كردن درب خودرو: اين ويژگي به شما اين امكان را مي‌دهد تا از فاصله‌ي دور درب خودروي خود را باز و بسته نماييد.


ردياب خودرو f150 وايزر

معرفي قابليت ارتباط صوتي در دستگاه ردياب

همانطور كه ذكر شد يكي از لوازم جانبي ردياب وايزر آن را از ساير توليدكندگان GPS جدا مي‌كند ارتباط صوتي است. اين قابليت به صاحب وسيله‌ي نقليه اجازه مي‌دهد كه با راننده‌ي داخل خودرو ارتباط برقرار كنند. اين يك ويژگي خوب در هنگام سرقت خودرو است كه صداي سارق شنيده مي‌شود. همچنين قابليت مورد علاقه افرادي است كه مي‌توانند مكالمه‌هاي غير ضروري كارمندان را بشنوند. البته نصب ابزار صوتي در خودرو به تمايل و درخواست صاحب خودرو مي‌باشد و در صورت عدم تمايل نصب و راه‌اندازي نخواهد شد. 

معرفي قابليت SOS در دستگاه‌هاي ردياب وايزر

اين علامت به باور برخي افراد اختصاري از مخفف Save Our Ship و Save Our Souls يك نشانه بين‌المللي و به معني خطر و نياز به دريافت كمك فوري است. از اين نشانه در ميان كشتي‌ها و وسايل ارتباطي مانند هواپيما و قطار كه دچار حادثه شده‌اند استفاده مي‌شود. SOS يك نشانه‌ي استاندارد بين‌المللي بي‌سيم است. استفاده از نشانه‌ي SOS رسماً در سال 1908 مورد تصويب قرار گرفت. در حال حاضر نشانه‌ي SOS يكي از كاربردي‌ترين كلمه كوتاه براي درخواست كمك در همه حوادث به حساب مي‌آيد. در ردياب‌هاي GPS وايزر اين امكان فراهم است كه در شرايط اضطراري كه بايد سريعا براي كمك تماس بگيريد، به كمك شما خواهد آمد. با فشردن اين دكمه متن پيش‌فرض براي شماره‌هاي اضطراري ثبت شده ارسال مي‌گردد.

قابليت ردياب f150 وايزر

مشخصات فيزيكي و ظاهري دستگاه F150

  • ابعاد خارجي دستگاه ردياب F150 وايزر ارتفاع: 8/1 عرض: 5/58 عمق: 2/34 سانتي‌متر مي‌باشد و وزن آن 95 گرم است. ولتاژ ورودي 9-36  ولت و باتري پشتيبان 450 ميلي‌آمپر ساعت است. همچنين دمايي كاركرد آن -20 الي +65 درجه سانتي‌گراد مي‌باشد.
  • هنگام خريد دستگاه ردياب F150 به محتويات درون جعبه توجه فرماييد:
  • دستگاه ردياب F150
  • دسته سيم اصلي
  • درب محل نصب سيم‌كارت به همراه پيچ‌گوشتي
  • ميكروفن و سيم رابط آن
  • دكمه SOS
  • دفترچه راهنما
  • سيم كارت اعتباري
دقت فرماييد كه موارد ذكر شده در بالا در جعبه‌‌ي دستگاه F150 وايزر وجود داشته باشند و در صورت فقدان هريك از موارد بالا قبل از خريد پيگيري لازم را از پشتيباني شركت صورت دهيد و در صورت مشكل از خريد دستگاه خودداري فرماييد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

وایزر در کنار شماست! این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، معنایی عمق را در خود جای داده است. شاید اولین سوالی که به ذهن هر خوانن...