۱۳۹۸ شهریور ۲۰, چهارشنبه

پرواز حیوانات وحشی در آسمان!

به نقل از مجله اینترنتی الفبای سفر، در دنیای حمل و نقل هوایی یک هواپیمای جدید که دارای طراحی به شکل  کوسه است، در بین هواپیماها به چشم می خورد. شرکت سازنده هواپیما Embraer یکی از مدل های جدید E190-E2 خود را به نام Profit Hunter لقب داده است.

هواپیمای جدید کوسه ای شکل شرکت embraer
هواپیماهای تزئین شده با شکل و شمایل حیوانات

کار این رنگ متمایز هواپیما، با آرواره های قرمز و دندان های بزرگ، تنها دفعه ای نیست که کمپانی برزیلی از الهام حیوانات وحشی استفاده کرده که گویی پرواز حیوانات وحشی در آسمان را به واقعیت تبدیل کرده است. یکی از هواپیماهای بزرگتر E195-E2 آن دارای چهره ای از عقاب مزین شده است، در حالی که E190-E2 نیز در برخی از هواپیماها با شکل ببر تزئین شده است. با این حال ، این کوسه است که در حال حاضر خود را در آسمان نمایش می دهد. این هواپیما 150 مسافر ظرفیت دارد و در آن صندلی وسط، کار نشده است.

هواپیمای جدید شرکت embraer  با شکل عقاب
طراحی شکل و شمایل حیوانات بر روی هواپیماها

رودریگو سیلوا سوزا، معاون رئیس بازاریابی حمل و نقل هوایی تجاری Embraer، به CNN Travel گفت: هدف ما حفظ فضای شخصی مسافر است. وی افزود: پیکربندی صندلی و همچنین پنجره ها و جعبه های چمدان بزرگتر به گونه ای طراحی شده است که احساس کابین گسترده ای را در هواپیما می دهد و تصوری از بودن در هواپیمای بزرگتر را ایجاد می کند. این مدل همچنین از بهبود بهره وری سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برخوردار است.
Embraer امیدوار است که طراحی جسورانه خود برخی از تمرکزها را که بر رقیب اصلی اش یعنی Airbus A220 که اخیرا رونمایی شده، می باشد، جلب کند.

شما میتوانید برای رزرو بلیط هواپیما، رزرو تور و یا رزرو هتل، به سایت هواپیمایی الفبای سفر مراجعه کرده تا اطلاعات لازم را بدست آورید.
هواپیمای جدید شرکت embraer  با شکل ببر
حفظ فضاسازی مسافر با طراحی چهره حیوانات بر روی هواپیما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

وایزر در کنار شماست! این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، معنایی عمق را در خود جای داده است. شاید اولین سوالی که به ذهن هر خوانن...