۱۴۰۱ فروردین ۲۸, یکشنبه

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

ردیاب خودرو یکی از مهمترین ابزارهای پر کاربرد این روزها برای تمام خودروها می باشد که جهت جلوگیری از به سرقت رفتن خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از دیگر مزایای استفاده از ردیاب جی پی اس می توان به افزایش بهره وری رانندگان و همینطور صرفه جویی در مصرف سوخت نیز اشاره کرد.

همانطور که می دانید جی پی اس (GPS) مخفف کلمه Global Positioning Systems بوده و به معنای سیستم موقعیت یاب جهانی می باشد. در بیانی کلی باید بگوییم GPS سامانه ای است که به کمک ۲۴ ماهواره قرار گرفته در مدار زمین (که نواستار نامیده می‌ شوند)، موقعیت جغرافیایی گیرنده ‌های این ماهواره ‌ها را مشخص می ‌کند. به بیان ساده ‌تر، جی پی اس سیستم موقعیت ‌یابی است که هر وسیله دارای گیرنده جی پی اس را به راحتی ردیابی می‌کند.

ردیاب خودرو در انواع مختلف وجود دارد که کاربران می توانند متناسب با نوع نیاز خود هر یک را بررسی، انتخاب و خریداری کنند. کارشناسان ما در مجموعه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران بیشتر آشنا کنند. با ما همراه باشید.

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران کدامند؟

همانطور که گفتیم ردیاب ها در انواع گوناگون وجود داشته که هر کدام متناسب با کاربردهایی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با پر فروش ترین ردیاب های خودرو در ایران بیشتر آشنا کنیم:

ردیاب جی پی اس F۱۰۰-R وایزر

یکی از بهترین جی پی اس‌های وایزر ردیاب مدل F۱۰۰-R است که ردیابی دقیقی را به کاربر ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب F۱۰۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت ارسال هشدار SOS؛
امکان ارسال هشدار وارد شدن ضربه به خودرو؛
امکان موقعیت‌یابی دقیق بر روی نقشه؛
قابلیت ارسال هشدار در زمان حرکت وسیله‌ی نقلیه؛
قابلیت ارسال هشدار در زمان روشن و خاموش شدن غیر مجاز خودرو؛
امکان برقراری ارتباط صوتی با داخل خودرو؛
قابلیت متوقف ‌سازی خودرو از راه دور حین حرکت؛
امکان مشاهده‌ی موقعیت خودرو، بدون محدودیت زمانی و مکانی؛
امکان تعریف و دریافت هشدارهای متنوع؛
دارای ابعاد کوچک و وزن کم؛
نصب آسان؛
مناسب برای انواع خودرو؛
قیمت مناسب.
پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 ردیاب جی پی اس F۱۰۰-R وایزر

ردیاب جی پی اس B۶۰ وایزر

‌اگر به دنبال بهترین ردیاب جی پی اس برای انواع خودرو و موتور سیکلت هستید، جی پی اس مدل B۶۰ وایزر را حتماً مدنظر داشته باشید. این جی پی اس با ویژگی‌های منحصر به فرد، امنیت بیشتر و کاربری آسان‌تری را برای شما فراهم می‌کند. از ویژگی‌های ردیاب جی پی اس B۶۰ وایزر می‌توان موارد زیر را ارائه کرد:

مناسب برای انواع خودرو  و موتور سیکلت؛
مقاوم در برابر آب و گرد و غبار؛
امکان مشاهده موقعیت خودرو بدون محدودیت؛
امکان تعریف و دریافت انواع هشدار مانند هشدارهای سرعت غیر مجاز، محدوده‌ی حرکت غیر مجاز، ضربه و روشن یا خاموش شدن غیر مجاز؛
قابلیت متوقف‌سازی وسیله نقلیه از راه دور و حین حرکت؛
قابلیت قطع برق وسیله نقلیه؛
موقعیت‌یابی دقیق بر روی نقشه؛
ابعاد کوچک؛
قیمت مناسب.
پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 ردیاب جی پی اس B۶۰ وایزر

ردیاب جی پی اس F۱۵۰ وایزر

ردیاب F۱۵۰ وایزر، یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ردیاب‌های بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. مهم‌ترین ویژگی‌های این ردیاب عبارتند از:

مناسب برای انواع خودرو و موتور سیکلت؛
امکان مشاهده موقعیت خودرو در هر مکان و در هر زمان؛
قابلیت تعریف و دریافت هشدارهای گوناگون از جمله هشدار عبور از محدوده سرعت و حرکت غیر مجاز، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، روشن یا خاموش شدن غیر مجاز خودرو و باز شدن درب خودرو؛
استفاده بهینه از باتری وسیله نقلیه؛
قابلیت ارسال هشدار SOS؛
امکان اتصال به ماژول کنترل کننده قفل مرکزی (A۱۰۰
قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور و حین حرکت؛
طراحی سبک و کوچک.

وایزر همیشه در تلاش است تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به کاربران ارائه دهد. محصولات وایزر با اپلیکیشن سرو تجربه‌ی کاربری آسان و به دور از پیچیدگی را به مشتریان ارائه می‌دهند. جی پی اس‌های وایزر در سه مدل‌ مختلف ارائه می‌شوند تا پاسخگوی نیاز تمامی کاربران با هر بودجه و هر نوع وسیله‌ی نقلیه‌ای باشند.

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران
 ردیاب جی پی اس F۱۵۰ وایزر

اپلیکیشن ردیاب‌های وایزر

از مهمترین ویژگی های ردیاب های وایزر، اپلیکیشن مخصوص ردیاب‌های وایزر یعنی اپلیکیشن «سرو» است. این اپلیکیشن کاربری آسانی دارد و در یک سال اول از شروع فعالسازی (۳۶۵ روز بعد از فعال کردن اپ سرو) به صورت رایگان در دسترس کاربران است. علاوه بر این اپلیکیشن، می‌توانید با ثبت نام در سامانه‌ی تحت وب وایزر با استفاده از رایانه‌ی خود از امکانات این سامانه استفاده نمایید.

گارانتی محصولات وایزر

یکی دیگر از مواردی که موجب متمایز شدن ردیاب های وایزر نسبت به رقبای خود شده این است که محصولات وایزر با گارانتی ۱۲ ماهه ارائه می‌شوند. در هنگام خرید ردیاب جی پی اس وایزر، حتماً دقت داشته باشید که نمایندگی‌های فروش کارت گارانتی را با اطلاعات دستگاه خریداری شده تکمیل کرده باشند. کارت گارانتی را در محلی امن نگهداری کنید زیرا تمامی خدمات گارانتی محصولات وایزر تنها با ارائه‌ی این کارت امکان‌پذیر است.

سخن پایانی

در این گزارش با پرفروش ترین ردیاب های ایران، یعنی انواع ردیاب های شرکت وایزر آشنا شدید. شما عزیزان می توانید با مطالعه کاربردها و ویژگی های هر یک از ردیاب های نام برده شده، متناسب با نیاز و کاربری که دارید، ردیاب جی پی اس مورد نیاز خود را از مجموعه وایزر با قیمت متناسب خریداری کنید.

از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعه وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات
محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی
تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از ۱۵ سال سابقه

ما در وایزر با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه و دانش شرکت مادر خود، گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال ۱۳۹۵ آغاز به ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین و هوشمند برای افزایش امنیت دارایی‌های شما نموده‌ایم. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایل‌نقلیه‌ی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم.

تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه وایزر (www.wizer.ir) تماس گرفته تا شما عزیزان را با ویژگی‌های و کاربردهای متنوع انواع ردیاب‌های خود آشنا کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را متناسب با نوع نیازتان خریداری کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

وایزر در کنار شماست! این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، معنایی عمق را در خود جای داده است. شاید اولین سوالی که به ذهن هر خوانن...