۱۴۰۱ فروردین ۲۸, یکشنبه

عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع ردیاب خودرو کدامند؟

استفاده از ردیاب خودرو نه تنها از سرقت خودرو جلوگیری میکند، بلکه از دیگر مزایای آن می توان به افزایش بهره وری راننده و همچنین کاهش مصرف سوخت نیز اشاره کرد.

قطعا برای بسیاری از کسانیکه قصد خرید ردیاب خودرو را دارند این سوال وجود خواهد داشت که قیمت خرید انوع ردیاب خودرو چند است؟ چه عواملی بر قیمت ردیاب خودرو تاثیرگذار هستند؟

کارشناسان ما در مجموعه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با مفهوم جی پی اس خودرو و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن بیشتر آشنا کنند. با ما همراه باشید.

مختصری درباره مفهوم ردیاب جی پی اس خودرو

پیش از آن که به سراغ بررسی قیمت ردیاب خودرو و عوامل موثر بر آن برویم، بهتر است ابتدا نگاهی به مفهوم ردیاب خودرو و کاربرد آن داشته باشیم.

ردیاب یا جی پی اس خودرو (GPS) وسیله کوچک و سیم‌کارت‌خور است که در قسمت‌های مختلف ماشین نصب می‌شود و با وصل شدن به ماهواره‌های اطراف زمین، موقعیت لحظه ای خودرو را به صاحب خودرو نشان می‌دهد. این وسیله می‌تواند به نوعی کار دزدگیر را نیز انجام دهد زیرا اگر سارقی خودرو را به سرقت ببرد، صاحب خودرو می‌تواند ماشین خود را ردیابی کند یا به کمک کنترل از راه دور (به کمک اپلیکیشن یا پیامک) خودرو را خاموش کند و مانع از روشن شدن مجدد آن توسط سارق شود. از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نشان دادن موقعیت لحظه‌ای خودرو و ردیابی آن
امکان خاموش کردن ماشین از راه دور به کمک اپلیکیشن یا پیامک
امکان تعریف محدوده مجاز جغرافیایی برای عبور و مرور خودرو
ضبط مسیر پیموده شده توسط خودرو همراه با جزئیات زمان و تاریخ
امکان تعریف سرعت مجاز برای خودرو

ردیاب خودرو و عوامل تاثیرگذار در قیمت آن

از ردیاب‌ها می‌توان به عنوان بهترین سیستم ایمنی روی خودروهای سازمانی، خودروهای حمل کالا، سرویس مدارس، خودروهای شخصی و ... استفاده نمود. ردیاب خودرو مانند نگهبانی است که همیشه با خودروی شما همراه است و محل دقیق و دیگر جزئیات را به شما اطلاع می‌دهد. زمانی که برای خرید جی پی اس ماشین اقدام می‌کنید با دستگاه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که قیمت‌های متفاوتی دارند. در ادامه با علت متفاوت بودن قیمت ردیاب‌های خودرو بیشتر آشنا خواهیم شد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب خودرو

تمامی موارد کاربردی ردیاب که در قسمت قبل به آن پرداختیم، سبب شده تا وجود ردیاب خودرو برای بسیاری از صاحبان خودرو ضروری شود. به همین دلیل کسانی که تصمیم به خرید ردیاب برای خودروی خود می‌گیرند، در اولین گام با سرچ در موتورهای جست‌وجو یا پرس‌و‌جو از فروشندگان ردیاب خودرو، برای کسب اطلاعات در مورد بهترین ردیاب خودرو اقدام می‌کنند. یکی از فاکتورهای خرید برای کاربران قیمت ردیاب خودرو است که به دلیل تفاوت‌های زیاد، کار را برای خریداران سخت می‌کند. اما چه عواملی در قیمت انواع ردیاب خودرو تاثیر گذارند؟

قیمت ردیاب GPS تنها تحت تاثیر تغییرات ارز نیست، بلکه به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که عبارتند از:

برند ردیاب خودرو؛
کیفیت ساخت ردیاب خودرو؛
نوع ردیاب خودرو؛
سرور پشتیبان نرم افزار ردیاب خودرو؛
پشتیبانی و گارانتی محصول؛
نصب آسان ردیاب خودرو؛
قدرت باتری و ماندگاری آن؛
امکانات جانبی ردیاب.

عوامل موثر در قیمت انواع ردیاب خودرو

در ادامه به هر یک از این عوامل موثر در قیمت ردیاب خودرو می‌پردازیم:

1.برند ردیاب خودرو، اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب

در دنیای ردیاب خودرو نیز مانند بسیاری از ابزار و وسایل دیگر نام برندهای مختلف از قاره‌های گوناگون به چشم می خورد. زمانی که به مغازه‌های خرید ردیاب مراجعه می‌کنید یا از فروشگاه‌های آنلاین خرید ردیاب دیدن می‌کنید، ردیاب‌های چینی، ایرانی و اروپایی را با برندهای مختلف مشاهده می‌کنید که کیفیت ساخت هر یک می‌تواند متفاوت باشد. البته مشهور بودن یک برند به معنای کیفیت ساخت بالای محصولات آن نیست. بهتر است علاوه بر خوشنام بودن برند، به منطقی بودن قیمت ردیاب نیز دقت کنید.

ضمن این که برخی ردیاب‌ها با برندهای متفرقه‌ای عرضه می‌شوند که به دلیل کیفیت پایین خیلی زود از کار می‌افتند و در زمان بروز مشکل، مثلاً در زمان سرقت، به درستی عمل نمی‌کنند و باعث خسارت صاحب خودرو می‌شوند. در نتیجه، خرید ردیاب ارزان قیمت به دلیل بی‌کیفیت بودن آن‌ها توصیه نمی‌شود.

2.کیفیت ساخت ردیاب خودرو، یکی از عوامل مهم در قیمت آن

کیفیت ساخت ردیاب جی پی اس خودرو اهمیت زیادی دارد. ردیابی که از مواد اولیه نامرغوب تولید شده باشد یا عملکرد نرم‌افزاری آن به درستی انجام نشود قابل اعتماد نیست. کیفیت ساخت بالای ردیاب باعث می‌شود که قیمت آن افزایش داشته باشد.

3.سیمی یا بی‌سیم بودن ردیاب، عامل موثر بر قیمت

نوع ردیاب، یعنی سیمی یا آهنربایی بودن آن، سومین عامل موثر بر قیمت آن است. ردیاب‌های سیمی بدون نیاز به باتری کار می‌کنند و صاحب خودرو بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، همیشه به اطلاعات دریافتی از ردیاب دسترسی دارد. نصب ردیاب سیمی تخصصی است.

منبع تغذیه‌ی ردیاب بدون سیم یا ردیاب مغناطیسی، باتری آن است. این ردیاب هم مانند ردیاب سیمی دقت بالایی دارد. نصب ردیاب بدون سیم آسان‌تر از ردیاب سیمی است. قیمت این دو نوع ردیاب با یکدیگر متفاوت است و لازم است که بر اساس نیازتان، یکی از انواع ردیاب خودرو را انتخاب کنید.

4.سرور پشتیبان نرم افزار ردیاب خودرو و تاثیر آن بر قیمت جی پی اس ماشین

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع ردیاب خودرو، سامانه‌ی نرم افزار یا سرور شرکتی است که خدمات ردیابی دستگاه را پشتیبانی می‌کند. قوی بودن سرور و دسترسی بدون قطعی به آن، ویژگی‌های یک سرور خوب است.

قطع شدن مداوم اپلیکیشن ردیابی خودرو به دلیل ضعیف بودن سرور پشتیبان است و همین قطعی‌ها می‌تواند در زمان سرقت، صاحب خودرو را با دردسر مواجه کند. در هنگام خرید، از قوی بودن سرور اطمینان پیدا کنید.

قیمت انواع ردیاب خودرو

5.پشتیبانی و گارانتی، فاکتور موثر بر قیمت انواع ردیاب

شرکت‌های معتبر تولیدکننده‌ی ردیاب علاوه بر این که محصولات خود را با کیفیت بالا ارائه می‌دهند، پشتیبانی پس از فروش حرفه‌ای دارند و با ارائه گارانتی به مشتری، خیال او را بابت خدمات پس از فروش آسوده می‌کنند. در هنگام خرید انواع ردیاب، به گارانتی و پشتیبانی آن دقت نمایید.

6.نصب آسان ردیاب GPS خودرو و تاثیرگذاری بر قیمت

نحوه‌ی نصب و نیاز به حضور نصاب برای نصب ردیاب جی پی اس ماشین یکی از عوامل موثر بر قیمت آن است.

7.قدرت باتری و ماندگاری آن، فاکتور تاثیرگذار بر قیمت ردیاب‌ مغناطیسی

کیفیت باتری و میزان شارژدهی آن از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب‌های آهنربایی است. هرچه باتری دوام بیشتری داشته باشد، قیمت ردیاب بیشتر خواهد بود.

8.امکانات جانبی ردیاب و تاثیر آن بر قیمت

داشتن امکانات دیگری به جز ردیابی نیز می‌تواند قیمت ردیاب را افزایش دهد. قابلیت شنود صوتی، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، داشتن دوربین برای مشاهده داخل خودرو، از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع ردیاب خودرو است.

کلام پایانی

خرید ردیاب خودرو شاید در نگاه اول کار آسانی به نظر برسد اما زمانی که برای خرید یک ردیاب خوب جست‌وجو می‌کنید، با انواع مختلف ردیاب‌ها با قیمت‌های متفاوت مواجه می‌شوید. دلیل این تفاوت قیمت‌ها را می‌توان در برند محصول، نوع ردیاب، کیفیت ساخت، گارانتی داشتن آن و امکانات جانبی خلاصه کرد.

با بررسی دقیق عوامل تاثیرگذار بر قیمت ردیاب، بر حسب نیاز و بودجه‌ی خود، بهترین نوع ردیاب را انتخاب نمایید. همچنین با مراجعه به وب سایت وایزر می توانید از انواع ردیاب های این شرکت و همینطور لیست قیمت ردیاب خودرو وایزر نیز آشنا شوید.

گروه وایزر با ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای و باکیفیت‌ترین محصولات در کنار شما مشتریان گرامی می‌باشد. از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعه وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات
محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی
تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از 15 سال سابقه

تیم وایزر دارای هر یک از ردیاب های F100R، ردیاب F150  و همینطور ردیاب خودرو B60 بوده که هر یک از کاربردهای و مزایای خاص خود برخوردار هستند که می توانید متناسب با بوجه و امکاناتی که مد نظر دارید، مدل ردیاب مورد نظر خود را از مجموعه وایزر خریداری نمایید.

ما در وایزر با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه و دانش شرکت مادر خود، گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال ۱۳۹۵ آغاز به ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین و هوشمند برای افزایش امنیت دارایی‌های شما نموده‌ایم. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایل‌نقلیه‌ی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم.

تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه وایزر (www.wizer.ir) تماس گرفته تا شما عزیزان را با ویژگی‌های و کاربردهای متنوع انواع ردیاب‌های خود آشنا کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را متناسب با نوع نیازتان خریداری کنید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

وایزر چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

وایزر در کنار شماست! این جمله در کنار حس خوبی که به شما منتقل می‌کند، معنایی عمق را در خود جای داده است. شاید اولین سوالی که به ذهن هر خوانن...